.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی به پرسپولیس رسید
تیم نساجی مازندران در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال، فردا مهمان پرسپولیس است.
نساجی به پرسپولیس رسید

شمال نیوز : هفته پانزدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دیروز چهارشنبه ۱۴ دی با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود و امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار دیگر پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدار‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛ تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه ۱۵ دی ماه در ورزشگاه آزادی تهران مهمان تیم پرسپولیس است.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که نساجی با برد ۲ بر صفر هفته گذشته در برابر تراکتور روحیه گرفته و از همه مهمتر با صعود به رده پنجم جدول آماده است در مصاف با پرسپولیس چالش کسب امتیاز را تجربه کند.

حمید مطهری و تیمش در برابر پرسپولیس تیم از پیش بازنده نیستند و به دنبال یک نمایش خوب و حتی کسب امتیاز هستند.

نساجی برای کسب امتیاز در دیدار با پرسپولیس، روی درخشش دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است. یکی در آخرین نقطه دفاعی یعنی علیرضا حقیقی و یکی در بالاترین نقطه خط حمله یعنی کریم اسلامی.


درخشش این بازیکنان و البته نمایش خوب دیگر بازیکنان نساجی می‌تواند، در آخرین هفته از دور رفت برای تیم مازنی آورده داشته باشد.

در مقابل، مصاف بازیکنان مازنی تیم پرسپولیس از جمله امید عالیشاه، مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر با هم استانی‌ها می‌تواند بر جذابیت‌های این بازی بیفزاید.

تقابل اندیشه‌های حمید مطهری که سال‌ها دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس و تیم‌های دیگر بود می‌تواند در بازی فردا جالب باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.012 seconds.